17Mayıs

Bilgisayar Şifresi Nasıl Kırılır Değiştirilir


Sponsorlu Bağlantılar


Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar

Bilgisayar Şifresi Nasıl Kırılır Değiştirilir

foghme 300x265 Bilgisayar Şifresi Nasıl Kırılır Değiştirilir

Windows Xp kullanıcıları bilgisayarların oturum kullanıcılarına göre şifre koyulma özelliği ile karşılaşmışlardı ki Windows98 ‘den sonra bu olay çok beğenilmişti. Kullanıcılar çocuklarının güvenliği için bilgisayara şifre koyabilir ve erişimi engelleyebilir. Ancak kimi zaman çocuklar bu şifreyi oyun oynamak veya internette sörf yapmak için kırmak isteyebilirler. Bugün o şifreyi nasıl kırılacağını çocuklar için değil, şifre unutulduğunda ne yapılması gerektiği hakkında ebeveynlerimize bilgi vermeye çalışacağız. Bilgisayarınızın şifresini kırmak bir programa ihtiyacınız yoktur, sadece bilgisayarda birkaç işlem yaparak bu sorunu halledebilirsiniz. Şimdi daha fazla lafı uzatmadan anlatıma başlayalım.

İlk Yöntem


Sponsorlu Bağlantılar

Bilgisayarınız açıksa ilk olarak bilgisayarınızı yeniden başlatalım ve bilgisayarınız bios ekranındayken ( siyah ekran ) sürekli olarak F8 tuşuna basın ve karşınıza gelen ekrandan Güvenli Modu seçerek bilgisayarınızı açın, daha sonrasında size administrator hesabı ve sizin varol olan hesabınızı soracak, siz administrator olanı seçin ve devam edin, bilgisayarınız normalinden farklı olabilir çünkü bilgisayarınız güvenli modda açılmıştır ve programlar devre dışı bırakılmıştır o yüzden telaş yapmanıza gerek yok.

Daha sonra Başlat/Denetim Masası/Kullanıcı Hesapları ndan şifreyi değiştirebilir veya yeni hesap açabilirsiniz.

İkinci Yöntem

Yukarıda anlattıklarımızla bilgisayarınızı düzeltemediyseniz ikinci bi yöntemimiz daha var ancak bu yöntem masaüstü bilgisayarlar için geçerli. Bilgisayarınızın kasasında bulunan bios pilini çıkartıp 1-2 dakika bekledikten sonra tekrar yerine takın ve bilgisayarınızı açın ve göreceksiniz ki size parola sormayacak, bu yöntemi kesinlikle bilgisayardan anlayanlar için tavsiye ediyoruz çünkü yanlış bir parçayı çözüp takamamanız sizi daha fazla sıkıntıya sokacaktır.

Her iki yöntemide yapamadıysanız bilgisayarcınıza başvurunuz veya format atınız.

Bilgisayarın Şifresi Nasıl Değiştirilir?

Bilgisayarınızın şifresini denetim masası/kullanıcı hesapları sekmesinden değiştirebilirsiniz.


Sponsorlu Bağlantılar

Bir önceki yazımız olan iPhone’u amfiye dönüştürmek istermisiniz? başlıklı makalemizde elektro gitar, elektro gitar notaları ve iPad hakkında bilgiler verilmektedir.

Son Aramalar:

BİLGİSAYAR ŞİFRESİ KIRMA (1371),bilgisayar şifresi nasıl kırılır (1195),bilgisayar şifre kırma (1190),bilgisayar şifresi nasıl değiştirilir (1182),şifre nasıl değiştirilir (944),pc şifre kırma (692),şifre nasıl değişir (296),windows xp şifre kırma (282),bilgisayar şifresi nasıl değişir (270),bilgisayarın şifresi nasıl değiştirilir (201),parola kırma yöntemleri (200),bilgisayar şifresini kırma (195),xp ifreleri (181),masaüstü bilgisayar şifre kırma (159),sifre nasıl kırılır (156),
 Yazının Etiketleri  
    • kaan
    • 9 Nisan 2011

    ya ben bilgisayara şifre koydum nasıl değiştirilir anlatırmısınız lütfen…

    • NASİP BAYSAN
    • 17 Nisan 2011

    bilgisayar şifresini değiştirmek istiyorum.

    • osman gürcan
    • 6 Mayıs 2011

    benim leptop var şifresini nasıl kırabiliriz

    • merve
    • 23 Mayıs 2011

    ben hiçbirşey anlamadım

    • Görkem
    • 22 Temmuz 2011

    Ben anladım ama güvenli moddan nasıl kurtulacağımızı anlaadım lütfen onu kısaca ve anlamlı 1 şekilde gene açıklar mısınız ?

    • iyi dost
    • 8 Kasım 2011

    @osman gürcan
    üzülme agbalantılara gir hesaba gel eski şifreyi yaz ve yeni şifre koy bu kadar…

    • iyi dost
    • 8 Kasım 2011

    NASİP BAYSAN :bilgisayar şifresini değiştirmek istiyorum.

    @osman gürcan ın yazdıgını ben yazmıştım

    • mehmet
    • 3 Ocak 2012

    nasıl kıracam söyleyebilirmisiniz yaaaaaa bak ağlayacam

    • mehmet
    • 3 Ocak 2012

    yaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • musty
    • 6 Ocak 2012

    arkiler laptopda bios pili nerde nası bişey büyükmü küçükmü bilen pm pls

    • tolga
    • 7 Ocak 2012

    güvenli modu açtım fakat yine şifre istiyor nasıl şifreyi kırabileceğimden bilgisi olan varmı

    • muhammet karababa
    • 15 Ocak 2012

    arkadaşlar ağ bağlantılarına girdim hesap diye birşey yazmıyordu

    • şilan ipek
    • 5 Şubat 2012

    şifre nasıl değiştirilir acillll gerekli

    • serdar
    • 7 Mart 2012

    sorunu çözemediysen ekle yardımcı olayım (:serdo_87bilemedin88@hotmail.com

    • barış bayazıt
    • 10 Mart 2012

    ben babamın şifresini kırmak istiyorum.AMa bizim bilgisayarımızda windows değil ubuntu var.ZATEN babam ne zaman bana yeni bilgisayar alsa her zaman babamın yeri gerekli.Onun için parolayı bulmak istiyorum.

    not barış çocuk

    • barış bayazıt
    • 10 Mart 2012

    babamın şifresini kırmak istiyorum.AMa bizim bilgisayarımızda windows değil ubuntu var.ZATEN babam ne zaman bana yeni bilgisayar alsa her zaman babamın yeri gerekli.Onun için parolayı bulmak istiyorum.

    not barış çocuk

    • Rakiye serra demirsoy
    • 25 Mart 2012

    Çok teşekkür ederim işime gerçekten yaradı

    • Sibel efecan
    • 17 Temmuz 2012

    Benimde Facebook şifresini unuttum nasıl yapabilirim

    • eren
    • 14 Ocak 2013

    acer xp masa ustu bilgisayar in utente sifresini unuttuk f8 lede acamiyoruz baska bir cozumu varmi acil cvp yazarsaniz sewinirm

  1. İşletim Sisteminiz nedir ?

    • eren y
    • 14 Şubat 2013

    Beyler ben şifreyi deiştirmeden şifreli olan hesaba girmek istiyorum ya bi yardım edin lütfen.

    • hamza artun
    • 5 Mart 2013

    masa üstü bilgisayarımı açamıyorum ve bios pilinide çıkardım 1 2 dk da bekledim olmadı gine ltf yardım edin

  2. İşletim sisteminiz nedir ?

    • zehra lara
    • 17 Haziran 2013

    F8’e basıyorum güvenli moda tıklıyorum sonra
    XP PROFESSİONAL
    XP HOME EDİTİON
    çıkıyo professional basıyorum normal şifre çıkıyo
    öbürüne basıyorum yüklemeniz gerekiyo diyo
    ben ne yapıcam anlamadım
    lütfen yardımmmm

    • dlmlc
    • 25 Haziran 2013

    arkadaslar ben bir sitedki arkadasimin rumuzununun sifresini ögrenmek istiyorum bana bir yol gösterirmisiniz

    • dlmlc
    • 25 Haziran 2013

    erhangi bir siteye girip oradaki arkadaslarin rumuzlarindan bir sonuca ulasabilirmiyim

  3. Öyle şey mi olur

    • metehan
    • 29 Haziran 2013

    bilgisayar açılırken yani windows logosu gözükmeden ctrl+F12 ye basılı tut ordan seni yönlendiriyor

    • muratcan
    • 2 Temmuz 2013

    Çok yararlı oldu teşekkür ederim

    • özgür
    • 5 Temmuz 2013

    bulabilirseniz cok mutlu olurum babamın şifresi var

    • özgür
    • 5 Temmuz 2013

    babamın şifreleri var banka şifresi içinde bacebook bana cok lazım lazım hem babam için hem benim için

    • ahmet
    • 9 Temmuz 2013

    @merve
    dikkatli oku o zaman

    • zeki
    • 1 Ağustos 2013

    çok komik bir şey olmuş

    • help me
    • 1 Ağustos 2013

    Guvenlik mod a girdim ve orada sasoftdece –Microsoft Windows XPrüyor Professional yaziyor Adminrtratör yazmior yani onatikluiynrm bundada benı şifrepnin oldugu yer e götüürüyor yardim edin

    • mert can
    • 13 Ağustos 2013

    teşekkürler

    • halis
    • 30 Ağustos 2013

    Oncelikle selam benim windons 8 bilgsayarim var sirfesini unuttum palora yanlis diyor

    • rock
    • 11 Eylül 2013

    @kaan Wifi Şifre Kırma Full Anlatım 1 saat yeterli

    • evin
    • 3 Ekim 2013

    sony telefonumvar ve kitil sifresini unutum nasil acabilirim

    • OGUZHAN
    • 2 Kasım 2013

    ya bilgisayarın şifresini bulamıyom da çocum yadım edin arkadaşlar lol ü bilenle oynarım şifryi çoze bilsem çözem buda diyer bilgisayar nasıl yapçam ?

    • OGUZHAN
    • 2 Kasım 2013

    yardım ederseniz kim ederse sal ve teşekür:)
    yarım edin çözemiyom çozemiyom
    yaaaaaaaaaa

    • ali
    • 5 Kasım 2013

    komsuların interneti var ben nasıl wifi şifrelerini nasıl kırarım

    • sevda
    • 11 Aralık 2013

    ben nasıl e posta açabilirim? Bilen varsa yorum yazsın

    • ben berkay batı
    • 14 Aralık 2013

    şifreyi istiyurum

    • mesut
    • 21 Aralık 2013

    @sevda
    siz nasıl bişi istiyorsunuz http://login.live.com/ site e posta acabilirisinzi

    • ali kizi
    • 29 Ocak 2014

    windows 7 ultimate şifresini nası kırıcam

    • alp
    • 3 Şubat 2014

    süperrrrrrr

    • erdinç öztürk
    • 19 Şubat 2014

    @kaan
    kardeş başlat a gir parola değiştir yaz çıkar zaten

    • sümeyra
    • 11 Temmuz 2014

    bnm masaüstü windowsxp ama kullabıcı adı ve paroloyı istiyo acil yardm f8basym olmuyo

    • Fahrettin Tuğcan
    • 13 Eylül 2014

    arkadaşlar mnerhabalar benim lenovo marka g500 laptobum var windows 8 yüklü microsoft hesabımın şifresini unuttum bide twitter hesabımın şifresini unuttum nasıl çözerim acil yardım lütfen bilgisayar ve twitterim lazım bana özellikle twittersiz yapamıyorum

  1. Geri bildirim yok.

Yorum yapın