DOLAR: 5.34 TL
EURO: 6.09 TL

Windows Sistem Olay Bildirim Hizmeti hizmetine bağlanamadı Sorunu Çözümü

Windows Sistem Olay Bildirim Hizmeti hizmetine bağlanamadı Sorunu Çözümü

Windows Sistem Olay Bildirim Hizmeti hizmetine bağlanamadı

Bir gün bilgisayarınız açtınız. Login yani giriş ekranına gelince bir süre bekliyor ve daha sonra şifre giriş alanı geliyor. Bilgisayarınız açıldıktan sonra ise sağ alt köşede sarı balonda şu uyarıyı veriyor : “Windows Sistem Olay Bildirim Hizmeti hizmetine bağlanamadı. Bu sorun standart kullanıcıların sistemde oturum açmasını engeller. Yönetici yetkilerine sahip bir kullanıcı olarak, hizmetin neden yanıt vermediğiyle ilgili ayrıntılar için Sistem Olay Günlüğü” . Bu hatayı aldıktan sonra bilgisayarınız açılır. Daha sonra bilgisayarınızın fonksiyonlarda eksiklikleri hissedebilirsiniz. Örnek verecek olursak. Ekran kartınız devreye girmeyebilir, bluethooth donanımızın çalışmayabilir, ses kartınız çalışmayabilir, internet bağlantınız olmayabilir, hatta masaüstü simgeleriniz bile görünmeyebilir. Bu sorunun asıl kaynağı genellikle Windows 7 ‘de regeditde, olay günlüğünde ve sistem hizmetlerinde ki ayarların bozulmasıdır. Ek olarak Sertifika yayma, Grup İlkesi İstemcisi, IP Yardımcısı, Kullanıcı Profil hizmeti, Görev Zamanlayıcı, Temalar gibi hizmetlerin çökmesi de bu soruna kaynak olarak gösterilebilir.

Bu sorunun çözümüne gelince deneyimlerimizden yararlanarak sizleri yönlendirmeye çalışacağız. Bir kaç alternatifle sorunun çözümü mümkündür. Bu alternatifleri şu şekilde sıralayabiliriz.

İlk olarak sistem geri yükleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Sistem geri yükleme nasıl yapılır ? Başlıklı konumuzdan yapmanız gereken talimatları bulabilirsiniz. Bu şekilde sorun çözülmezse şu adımları izleyebilirsiniz.

Başlat’ a basın. Arama bölümüne cmd yazın. Daha sonra komut istemcisi yani cmd’yi sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırın. Aşağıda verdiğim komutları sırası ile uygulayın.

netsh
winsock reset
quit
Bilgisayarınızı yeniden başlatın.

Bu bir çözüm yöntemidir. Bilgisayarınız bu işlemi yaptıktan sonra düzelecektir. Eğer sisteminizde ki hata bu işlemlere rağmen düzelmediyse alternatif olarak şu yöntemi uygulayabilirsiniz.

Öncelikle aktif olarak kullanıdığınız virüs programını kapatınız buna Microsoftun kendi yazılımı olan microsoft security essentials ‘da dahildir.Daha sonra bu adresten http://www.bleepingcomputer.com/download/combofix/
Combofix ‘i indirin ve çalıştırın. İşleminiz bittikten sonra tekrar cmd ‘yi açın ve şu komutu yazın

sfc /scannow

daha sonra bilgisayarınızı yeniden başlatın.

 



Bir önceki yazımız olan LED Televizyon Mu Alacaksınız? başlıklı makalemizde hangi led tv alınmalı, Led tv almak ve led tv nerden alınır hakkında bilgiler verilmektedir.

Windows Sistem Olay Bildirim Hizmeti hizmetine bağlanamadı Sorunu Çözümü Konusuna Ait Etiketler

Bu Konuyu Sosyal Medyada Paylaş

Yorumlar

  1. mustafa dedi ki:

    abi 2 yontemde ise yaramiyor . baska bir yontem var mi ?

  2. Celal Karaman dedi ki:

    Bildiğimiz kadarıyla bu kadar malesef musatafa

  3. mustafa dedi ki:

    tamam

  4. mustafa dedi ki:

    ARKADAŞLAR ÇÖZÜMÜNÜ BULDUM

    _———————————————_

    Şimdi başlata basıyoruz ve oraya cmd yazıp Yönetici Olarak çalıştır diyoruz (vista veya win7 için).Sonra oraya sfc/scannow yazıyoruz.
    Çıkan şey bilgisayar hatalarını denetliyor ve hatayı bulup düzeltiyor.Yaklaşık 1 saat süren işlem bitince PC yi yeniden başlatıyoruz ve PC hızlı ve normal oluyor.

    Emeğe saygı

  5. mustafa dedi ki:

    mustafa :
    ARKADAŞLAR ÇÖZÜMÜNÜ BULDUM
    _———————————————_
    Şimdi başlata basıyoruz ve oraya cmd yazıp Yönetici Olarak çalıştır diyoruz (vista veya win7 için).Sonra oraya sfc/scannow yazıyoruz.
    Çıkan şey bilgisayar hatalarını denetliyor ve hatayı bulup düzeltiyor.Yaklaşık 1 saat süren işlem bitince PC yi yeniden başlatıyoruz ve PC hızlı ve normal oluyor.
    Emeğe saygı

    combo fix indirmeye gerek yok

  6. ümit dedi ki:

    Eyw.çok saol valla ben bilgisayardan anlamiyordum.sayenize bilir hale geldik.

  7. Murat Papaker dedi ki:

    @mustafa

    Ben bir çözüm buldum aslında.
    1-Önce bilgisayarda yeni bir kullanıcı oluşturuyoruz.
    2-Sonra bilgisayar açılırken “Lütfen Bekleyin” yazısı çıkıyorsa önce yeni açtığınız kullanıcı hesabına girin
    3-En sonunda yeni kullanıcıdan kullanıcı değiştir diyerek çıkıyoruz ve asıl hesabımıza giriyoruz ve sorun çözülüyor.

    (Çalışıyor Denendi!)

  8. yılmaz yamaç dedi ki:

    dediğinizi yaptık oldu. teşekkürler

  9. izzet dedi ki:

    ALLAH RAZi OLSUN ISE YARADI

  10. Taha Erdoğan dedi ki:

    Kardeşim çok ama çok teşekkür ederim kesin çözüm ! Gerçekten çok teşekkür ederim senin sayende düzeldi sorun combofix’i indirmeme gerek bile kalmadı çok çok sağol

  11. sezgin keleş dedi ki:

    cmd ye 1. yöntemde yazan 3 şeyi yazdım pc yi baştan açtım ve olumlu sonuç aldım çok tşk ederim bir çok şey sıkıntı yaratıyordu bu hata yüzünden pc normale döndü sonunda oh be :S

  12. Engin Can dedi ki:

    abi win7 kullanıyorum o hata geldi geleli pc 30 dakikada bir kendiliğinden kapanıyor bunları denesem düzelir mi ?

  13. Kürşad Öztğrk dedi ki:

    Kardeşimsin be çokkkk saollllll helal olsun be 😀

  14. Hüseyin Yamakoğlu dedi ki:

    Beyler Ben Çözümü Buldum (Denen’di Çalışıyor…)

    1. Çözüm

    1)Başlat Ekranına Açalım….
    2)Aratma Yerine CMD Yazıp Programlar Listesinden Bulalım….
    3)Buldumuz’da Sağ Tıklayarak Yönet’ici olarak çalıştır diyelim
    4)CMD Açıldığında Sırayla bunları yazalım
    5)netsh,winsock reset,quit yazalım
    6)Bilgisayar’ı Yeniden Başlatalım

    2. Çözüm
    1)Yeni Sekme Açalım (Sayfa)
    2)Google.com Yazdım’ız Yere Aşağıdaki Verdim Lİnk’i Kopyalayın…
    Link:http://www.bleepingcomputer.com/download/combofix/
    3)Hata Bildirimi Gelince Hepsine aniden iptal diyelim…..
    4)Ve Program Yuklendikten Sonra Tekrar
    5)Başlat Ekranına Açalım….
    6)Aratma Yerine CMD Yazıp Programlar Listesinden Bulalım….
    7)Buldumuz’da Sağ Tıklayarak Yönet’ici olarak çalıştır diyelim
    8)Ve Oraya Aşağıdaki Verdim Kodu Yapıştırın
    Cod:sfc /scannow
    9)Bilgisayarın’ızı Yeniden Başlatın…

    3. Çözüm
    1)Önce bilgisayarda yeni bir kullanıcı oluşturuyoruz.
    2)Sonra bilgisayar açılırken “Lütfen Bekleyin” yazısı çıkıyorsa önce yeni açtığınız kullanıcı hesabına girin
    3)En sonunda yeni kullanıcıdan kullanıcı değiştir diyerek çıkıyoruz ve asıl hesabımıza giriyoruz ve sorun çözülüyor.

    Hiçbiri İşe Yaramdıysa Son Çözüm Görülmemiş….

    1)Bilgisayar’ınız’ın Denetim Masasına Girin……
    2)Sistem Şıkkındaki Geri Yükleye Girin
    3)Orada İnternet Üzerinden Format Yada Zamanlı Kurtarma Olcak
    4)Zamanlı Kurtarmaya Girelim Oradaki koda aşağıdaki verdim
    kodu yapıştırın…

    code:821sxxx.rar.zip.xxx
    Yazın O PC Nizin En Son Ve Güzel Sürümleri Yükleyerek işlem biticek
    (biraz zaman alacak) ve yeniden başlatın karşınızda
    yepyeni bilgisayarınız üstelik hiç bir dosya silinmeiş sapasalam şekilde Yerel Disk C: Ve D: nin GB ler artmış durumda
    Yepyeni pc

    buda olmaz’sa pc n ize anyi/flash.8222 vürüsü bulaşmıştır
    eyer 7 gün boyunca çözüm bulunmassa pc niz çökecektir
    tüm çözümlleri deneyin 🙂 🙂 🙂

  15. Anıl karabaş dedi ki:

    abi bendede aynı hata oldu mustafanın dediğini yapıyorum inşallah olur

  16. Furkan Bal dedi ki:

    Bende Mustafanin dedigini yapiyorum . İnsallah ise yarar .

  17. ahmet dedi ki:

    mustafa nn dediğini de yaıyorum celalın dediğini yatım yeniden başlattım sorun çıkmadı yai oldu mu ?

  18. Umut dedi ki:

    Mustafa kardeşim çok saol Ellerin dert görmesin kardeşim denedim oldu Arkadaşlar herkes mustafanın tavsiyesini yapsın kesinlikle oluyor çok tşk kardeşim valla çok mutlu oldum

  19. Furkan dedi ki:

    @mustafa kardeşim çokkk teşekkür eederim sorunum çözüldü saol kardeş bize yardım ettiğin için

  20. lOneBlackMan dedi ki:

    Abi Çok Saolun Allah Razı Olsun 🙂
    Combo Fix İşe Yaradı Çok Saolun 🙂

  21. ferer dedi ki:

    Arkadaşlar sorunu çözdüm yine chrome girince internet gidiyor napmam lazım acil ??

  22. Furkan dedi ki:

    S.A
    Arkadaşlar ve sorunu yaşayan kardeşlerim.Benim bilgisayarımda da aynı problem vardı bilgisayarım win 7 ultimate vee sorunu çözdüm.cmd veya başka şeylerle falan uğraşmadım,elbette buda bir çözümdür belki ama ben şu yöntemle çözdüm bilgisayarınızda hamachi yüklü olabilir yani en azından ben o programı kaldırarak çözdüm,ve bilgisayarımı yeniden başlattığımda HİÇ BİR SORUN KALMADI internetim de vardı yani herşey normaldi.Sizde o programı kaldırarak çözebilirsiniz.Yardımcı olmuş isem ne mutlu bana KOLAY GELSİN…

  23. sanane lanmk dedi ki:

    ya beyler cmd nin yazısı gitti yani ı yerine 2 gösteriyor hemen acil

  24. efsa dedi ki:

    Windows10 kullanıyorum aynı hatayı bende aldım ama sadece bazı işlevlerde sorun yaşıyordum. şimdi denediğimde ise bilgisayarımın ekranı açılmıyor. hemen kararıyor. ne yapabilirim?

  25. mehmet dedi ki:

    arkadaşlar Windows 10da bu hatayı aldım mustafanın dediğini yapacaktım ama windows7 ve Vista için demiş yapmadım bu Windows 10lara da bi el atsanız

  26. Cihat dedi ki:

    Abi eyw oldu

Yorum Yaz


Yukarı Çık